Nuffnang Ad

27 May 2010

Tuan Puteri Gunung Ledang

Senyum sahaja aku dari tadi bila dia selalu panggil aku Tuan Puteri Gunung Ledang. Yelah siapalah diri ini untuk sama seperti Tuan Puteri yang digambar sangat cantik dan rupawan. Hanya untuk suka2 sahaja. Dia cakap hari ini kawan baik yang disayangi meninggal dunia. Saya tidak kenal. Tapi dari apa yang dikatakan seperti sedih sangat.

Hari ini ronda2 Kota Fesyen. Seorang teman mahu mencari barang2 cenderahati untuk Majlis Pertunangannya pada 5 Jun 2010. Kami pusing2 mencari tetapi tidak ketemu yang menepati citarasa. Kalau pergi Ayer Hitam aku tahu lah. Kat sana ada banyak pilihan yang murah2. Muehehe. Tetapi malangnya jauh da. Minggu depan kami pusing2 cari lagi. Walaupun lama juga kami pusing2 tetapi tidak terasa kepenatanya,mungkin kerana sudah menjadi naluri seorang yang kaki merayap seperti aku ni. Muehehe. Cakap je mahu kemana. Pasti akan ku bawa. Tapi kena ada transport la. Hehehe..

Ayoyo. Cuti2 hujung minggu mahu kemana ya? Seperti mahu jalan2 ke tempat yang jauh la kawan, tapi kemana ya? Any suggestion?

Seperti mahu mandi manda ditempat yang sejuk. Mahu rendam sampai kecut. Sambil makan asam kecut. Dengan muka yang berkerut2. Bersama dengan si budak ketot. Rindu itu budak la. Si Ecot. hehehe.

Tengok video dia lagi mahu? Mari kita lihat gelagat si ketot dengan my Grandfather. ehehe

No comments:

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...