Nuffnang Ad

02 August 2010

Aku Ada Printer

hehe..sudah lama aku nak ada printer yang ada scan2 ni. hoho. excited betul bila sudah ada printer di rumah sendiri. actually sebelum ni pun aku memang dah ada. tapi printer tu ayah aku dah amik balik. jadi aku beli printer sendiri untuk memuaskan nafsu aku yang suka print ni. hohoho. ada ke nafsu macam tu? ehek. aku tak nak mensiakan pc fair yang diadakan di MITC selama 3hari tu. satu hal dalam diri aku ni. lau mende2 yang melibatkan sale baju ke ape ke, aku tak berapa nak excited. tapi lau pc fair aku memang excited. tak tau le kenapa. dan setiap kali pc fair mesti ada je mende yang aku beli. pc fair kali ni aku kuar duit banyak sikit la. nasib baik ada PTPTN. ngeh3.

jadi tak mau cerita panjang. aku nak tayang sikit la printer yang aku beli kat pc fair semalam. walaupun biasa2 aje. tapi aku dah puas hati dah. hohoho.

dah merasmikan printer. balik dari pc fair ramikan. aku belajar perkataan baru.."ciwi"

kotak dia. thank kepada encik KCM kerana mengangkat printer saya dri tempat beli sehingga ke rumah.
p/s: minta maaf kepada encik KCM kerana memaksa dia mengikut saya masuk ke dalam. saya takut tengok dia masam. hohohoho.

No comments:

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...