Nuffnang Ad

16 February 2011

Kalau Rasa Marah

"aku dan dia semakin jauh. dia ada kehidupan dia sendiri. aku ada kehidupan aku sendiri. asyik aku je yang mengalah. aku dah tak tahan macam ni. lebih baik aku jauhkan diri dari dia. (ada dia peduli?) aku ada ke aku takde ke. sama je. ramai kawan2 dia yang leh hiburkan dia. hmm. laki pompuan semua ada. aku yang bukan kategori cantik n kurus ni akan berada dipinggiran sahaja ok. dia langsung tak amik port bile aku cakap aku tak nak kawan ngan dia. aku rasa dia suka kat sesorang yang aku kenal. ari tu nampak diorang mesra je komen2 kat fb.ok. aku tak nak fikir pasal dia lagi"

ok. ayat dia atas ditaip dengan hati yang sangat tak matang. ayat2 diatas juga adalah tidak sesuai ditaip diblog. ianya hanya contoh sahaja. aku pun kadang2 lau rasa marah macam nak taip macam2 kat sini. kerana kat sini tak ramai yang baca. kawan2 aku pun xramai yang tau sal blog aku. tapi..sejak perkara ITU. aku dah kurangkan. kalau aku rasa macam nak marah kat sesorang aku main game. sampai game over. tapi selalunya aku cepat je game over. hohoho. 

kalau aku rasa marah aku senyap. kadang2 lau aku marah. aku bebel sampai orang lain bosan, ada je mende tak kene. 

dan selalunya lau aku rasa marah dan rasa tak tenteram aku baca quran pas solat 5 waktu. (mesti ada yang mencemek2 muka kan?) yelah. konon aku baik la ek. 

ok skang aku rasa macam nak buat keje. fighting~~

p/s: orang yang aku admire masa sekolah dah kawin~~

1 comment:

Ichi said...

awak admire sape? hehe. berduka itu normal la sayang. tapi kan, cuba fikir balik. kadang2 orang yang pernah kita sama2 ada rasa sayang, cinta dan suka dulu tu, tapi skrg bukan untuk kita, mesti kite tengok life dia xberapa nak sesuai dengan kita. percayalah. kadang-kadang kita rasa macam nak kat dia jugak. tapi bila tgok side lain, kita akan perlahan2 faham kenapa dia bukan kita. semoga temui cinta baru. kalau bukan hari ini, mungkin esok lusa.

p/s: jangan sedih2. dah tau geram, nape aritu tak luah kat saya? eiii..geramnye.. hehe..

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...