Nuffnang Ad

29 May 2012

Oren dan Pink

ye. tajuk tiada kena mengena dengan apa yang aku nak post kat sini. oren dan pink tu mewakili item yang aku baru beli hujung minggu lepas. ala...headphone and mouse je pun. haha. taraaa..

comel kan? kan? haha
ok. dah tunjuk si oren dan si pink sy. now what? ha.. memandangkan sekarang dah start cuti sekolah. maka banyak la jemputan kawin. hey. bulan ni paling ramai kot yang kawin. means. kawan2 aku la. dari yang sekolah membawa ke universiti dan ke tempat keje. semua la. tapi..satu je yang aku sempat pergi. tu pun dengan tak pakai baju kurung. kebetulan balik dari ambil mak kat sekolah singgah kenduri kawin. tapi..aku datang jugak kan..hehe. *itu pun kebetulan lalu rumah dia* 

so..dikesempatan ini. saya.aziati zolman ingin mengucapkan selamat pengantin baru. barakallah.

err..ada lagi ni..tapi betri laptop ada masalah. selagi boleh guna aku guna. walaupun ada yang mempertikaikan penjimatan aku ni. aku peduli apa. bila dah betul nazak. baru aku beli yang baru. boleh?

and aku paling tak suka orang paksa aku makan. if, aku dah cakap tak nak makan dalam 3 kali tu. means. aku memang tak nak makan. ada paham ka? if, orang ajak makan sekali, dan aku terus jawab jom. means aku memang betul2 nak makan. 

p/s: tolak ansur la sikit.

No comments:

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...