RSS

26 December 2012

Tilam! Tilam! Tukar Lama Ganti Baru!

alkisahnya bukan pasal tilam. tilam hanyalah watak sampingan. 

tapi dia ada la sikit macam 'tukar lama ganti baru'

dari yang ini
 
ihsan dari google








sudah bertukar kepada yang ini

ihsan dari google


p/s: dari putih bertukar kepada hitam!

14 December 2012

1234

hari ini 1 Safar 1434

hari ini hari Jumaat

hari ini hari bekerja

hari ini waktu rehat panjang

hari ini adalag penghulu hari

jom kite tingkatkan amalan kita!

yay!

12 December 2012

121212

one two one two one two

aku bukan nak cerita pasal nombor diatas. nak cerita pasal semalam. hehe. 

semalam selangor cuti, maka MPSJ pun cuti la. dan maka lagi, aku pun cuti. kenapa aku ikut MPSJ pulak? sebab masa kerja aku banyak kat MPSJ so ikut sini je la. hoho.

dan kisah semalam adalah.......aku cuti! kahkahkah! 
*krik..krik* 
err..hehe

p/s:senarnya jumpa dengan kakak kembar dia semalam. hehehehe

10 December 2012

Baby!

ihsan google
aku pening! ok itu sahaja. babai

eh...haha..rugi la update sikit2 je kan. alang2 tu pom pam la sikit kan. hehe.

beradanya saya disini untuk mengucapkan tahniah kepada Puan Rashidah a.k.a kak shida dan encik Asreen kerana sudah menjadi ibu dan bapa.. yay! tepuk2.. baby seberat 3.8 kg itu selamat dilahirkan secara bedah. dan saya dapat anak buah baby girl. yay! tepuk2 lagi.

p/s: last jumpe kak shida pun tahun lepas..nak tengok baby!!!!