Nuffnang Ad

29 April 2013

Nak Mulakan Dari Mana?

Selamat hari isnin.. 

sabtu and ahad yang lepas sangat dipenuhi dengan aktivi. best. rasa macam tak nak hari isnin. hehe

tenkiu to my fren farah sebab belanje komik and baju. tehee..

selamat pengantin baru kepada Puan shida dan pasangan. semalam pegi majlisnya. tapi aku tak ada gambo dengan pengantin..hehe. 

ok. itu semalam punye cerita.

aku nak cerita pasal hari2 yang akan datang ni. seperti mahu mencari pekerjaan yang mendatangkan faedah kepada orang lain dan diri sendiri. 

first sekali aku seperti mahu menjadi tutor. nak mengajar orang. tapi aku pun still banyak yang nak kene belajar. ilmu yang ada masih mentah..lagi tepat masih putik. baru2 ni aku ada ajar sorang budak praktikal. aku selesa mengajar secara one by one. senang aku nak berinteraksi. dan hasilnya aku puas hati. sebabnya aku pun dapat belajar benda yang baru juga. sambil mengajar sambil aku belajar. 

dan aku terfikir seperi mahu membuat iklan disini. kepada sesiapa yang memerlukan perkhidmatan tutor. aku sedia membantu. aku boleh ajar benda yang basic sahaja menggunakan php and mysql.. hehe. kepada yang mahu belajar. jom saya ajar. tapi saya hanya membantu yang saya tahu sahaja ye. hehe..

p/s: nak belajar oracle. tapi lom ada peluang lagi.

No comments:

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...