RSS
Fix_Left

Selamat Tinggal Melaka

selamat tinggal Melaka. lau ada rezeki aku datang la semula ke sana. sayu pula aku. rasa bahagia di saat akhir di sana. bersama dengan osmate, kawan2 silat dan si dia. eh macam aku dah tak datang melaka pulak kan. haha. bukan apa. datang melaka memang la datang. tapi tak sama. tak tau nak describe cam ne. tak sama sebab....hmm contohnya. tak leh dah nak lepak2 dengan kawan2. tak boleh nak gosip2 kat dalam bilik. jerit2 nyanyi. lepak2 tepi pantai.lepak2 makan. tengok tv sambil komen iklan. sob..sob..

pas ni duduk rumah bersama2 denga famili yang terchenta. slama 6 bulan duduk rumah. tak leh keluar malam. lau keluar kena soal selidik macam2. hoho. eh anak dara memang kena duduk rumah la. hehehe.

melaka banyak kenangan. terlalu banyak. memang banyak sampai tak boleh nak cerita. pendek cerita aku sebenarnye sayang nak tinggalkan melaka. fullstop.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS