RSS
Fix_Left

I'm a big girl

aku adalah budak perempuan yang besar. err.. aku translet je tajuk diatas. hehe. lama dah kot aku tak mengarut kat sini. maklumlah. busy woman...muahaha..


seyes. aku memang tak ada masa nak buka blog. buka pun sekadar macam angin lalu je. pas tu tutup. aiseh. nak kata busy gilee..tak ada pun. cume masa untuk semua ni tak ada. lebih tumpu kat mende lain.

dan dalam kebusyan ini juga. aku belajar satu perkara. iaitu kesabaran. sabar itu sebahagian daripada iman kan. 

dan juga, aku dapat rasakan aku sudah semakin matang. i'm a big girl. yay!

p/s: merancang apa yang dirancang. hoho

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tak Tahu

pagi tadi mengadu nasib kepada seseorang. tapi aku pulak yang dibrain washkan nya.

kesimpulannya. sila la sedar diri sikit cik aziati woi. mood aku hari down gila. sangat!

aku cepat sayang orang. itu kelemahan aku.

dan aku berikrar. tak akan percayai mana2 orang pun lepas ni. semua orang sama.

terima kasih.

p/s: aku memang nampak desprate sangat. tapi aku bukan jenis yang belasah semua perkara. sebelum buat aku ada pikir juga. *sigh*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS