RSS
Fix_Left

3 Bulan

tup tup dah 3 bulan dah aku bergelar isteri kepada suami aku...hoho..eleh baru 3 bulan..tengok 30 tahun nanti camni jugak tak..hehehe..

dalam masa 3 bulan ni..aku rasa tak banyak perbezaan pun..sebab aku masih duduk rumah sewa dengan kawan2 yang lain..

kami dalam proses mencari rumah sewa yang murah dan lokasi yang sesuai dengan jarak tempat kerja kami..

apa yang susah... haa...memang tak susah bagi yang ada duit..bagi kami yang gaji cukup2 makan. agak susah nak bina duit semula..

encik suami kata.."takpela..slow2 la cari ye.." hoho

susah2 dahulu...senang2 kendian orang kata..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS