Nuffnang Ad

Tentang Aziati

dah lama aku tak buat biodata2 ni. dulu2 masa sekolah2 rajin sgt. dulu siap buat buku biodata kawan2 aku. tehe. sampai sekarang aku simpan. so, aku nak taip jugak biodata aku kat sini. taaraaa~~

nama : AZIATI BINTI ZOLMAN
pekerjaan: Programmer
agama : islam
bangsa : melayu
tarikh lahir : 6 Januari 1987
tempat lahir : hospital muar.johor.
bil. adik beradik : 4 orang adik beradik seibu dan sebapa + 2 orang sebapa = 6 orang.
anak yg ke : pertama/sulong/satu/one/siji.
status : berkahwin dan mempunyai seorang cahaya mata.
hobi : baca buku komik, dengar muzik, jalan2 cari pasal makan angin.
cita2 : haha. tak tahu. dulu nak jadi doktor la..arkitek la. last2 bidang lain tercampak.
falsafah : usaha tangga kejayaan kalau omputih kata dont giveup. tehee
makanann kegemaran : nasi putih makan dengan sambal tumis/sambal sotong/sambal belacan. kesimpulan yang sambal2 la.
minuman kegemaran : semua air yang ada ais.
genre movie kegemaran : komedi dan romantik. 
lesen : motor dan motokar.
target 2012 : stabilkan kerja~ kalau sempat nak kawin. tehee
target 2015 : dapat mengutamakan suami dan anak2 daripada kerjaya. In sha - Allah
targer 2018 : mendapat pekerjaan yang tetap dan pregnent anak kedua. In sha Allah
keluarga kecilku

Jalan jalan Kuala Gandah

Ahad yang lepas kami anak beranak berjalan tengok gajah. kat Kuala Gandah,Lanchang.  masuk free,itu yg kita mahu. yeaah! dan boleh...