RSS
Fix_Left

Malas Itu Ape??


Malas itu apa ye??siapa tau angkat tangan....
Malas tu satu spesis yang sangat tak mulia...ianya boleh merosakkan minda serta menjadikan manusia tak maju...
Macamana nak tau kita ada penyakit malas ke tak ek..??Entang saja dong...simptom2nya adalah...
  1. Rasa mengantuk tahap gaban tak kira masa...dah tidur 16jam pun masih nangtuk..padahal kerja melambak-lambak nak kena siapkan...
  2. Ada kerja banyak...tapi taknak buat...nak enjoy je tau....
  3. Bangun lambat then dok melanguk depan tv je...bukan nak buat kerja apa-apa yang patut...ish2...tak patut...tak patut....
  4. Asyik-asyik melepak je 24jam...nasib la masa ada 24 je..sesungguhnya masa itu emas...huhu...
  5. Apa lagi ek??xtau la..hehe....
Ada siapa-siapa nak tambah atau tak setuju??hehe...reka je ni...kalau salah maaf la ye..hehe

Macam mana nak menangani masalah malas ni ek??
  1. Kena la rajin2 kan diri...
  2. Rajin jugak...
  3. Rasenye rajin kot...
  4. Rajin...
  5. Hah...ape lagi rajin-rajin kan diri la...hehe
Hehehehe...akhir kata dari saya....fikir2kan yg terbaik untuk anda....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen-komen:

neena's blog said...

malas 2...
aku+ko = malas