RSS

24 September 2012

I'm a big girl

aku adalah budak perempuan yang besar. err.. aku translet je tajuk diatas. hehe. lama dah kot aku tak mengarut kat sini. maklumlah. busy woman...muahaha..

seyes. aku memang tak ada masa nak buka blog. buka pun sekadar macam angin lalu je. pas tu tutup. aiseh. nak kata busy gilee..tak ada pun. cume masa untuk semua ni tak ada. lebih tumpu kat mende lain.

dan dalam kebusyan ini juga. aku belajar satu perkara. iaitu kesabaran. sabar itu sebahagian daripada iman kan. 

dan juga, aku dapat rasakan aku sudah semakin matang. i'm a big girl. yay!

p/s: merancang apa yang dirancang. hoho

0 komen-komen: