RSS
Fix_Left

Tak Tahu Arah Mana...

Pernahkan anda merasa was-was terhadap apa yang anda lakukan??

erm...mesti ada kot kan??hehe..
sy sedang merasa was-was sekarang ni..
kenapa ek??
tak tahu la kenapa..kerana..sy tiba-tiba je rasa was-was...adakah kerana sy tidak memakai sabun zaiton tanpa was-was??
hahahaha..lawak tak???

Macam ni la alkisahnya...jeng..jeng..jeng...
sy masih tidak tahu apakah pekerjaan yang akan sy lakukan apabila sy sudah abis belajo nnti...
adakah menjadi DBA??haha...sy tidak layak pun...satu persen pun tidak layak...kahkahkah..
adakah menjadi tukang sapu??erm....takkan la belajar tinggi jadi tukang sapu..tapu boleh jugak...sapu umah...hehe..
adakah menjadi guru??erm..nak jugak jadi cikgu..tapi nak jadi cikgu sekolah rendah je...hihihi..
adakah menjadi askar??askar??muahaha..lembik mcam ni....pakai spek lak tu..gemuk gedempol lagi...hahaha..tak layak langsung...
abis tu nak jadi apa ni??suri rumah tangga??erm....

Kesimpulannya..cita-cita sy mahu menjadi anak yang solehah..cewah....sy mahu pekerjaan yang halal dan mudah untuk dilakukan....serta cukup la untuk sy membayar hutang-hutang sy..hahaha

Sekian,terima kasih...

p/s:ini adalah hasil nukilan dr seorang yang tak ader keje tapi cari kerja...muahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: