RSS
Fix_Left

Hanyut

aku hanya sempat tengok sampai lagu sungai lui..selepas itu aku dah hanyut...haha..

dari apa yanga ku tonton. ok la. mula2 agak kagum dengan hujan yang jatuh then ada air kat bawah tu...tapi tak lama pun kekaguman aku. sebab aku tak dapat tahan mata. lalu aku tidur tanpa menghiraukan AJL itu. 

tapi walau camne sekalipun. aku nak tahu perkembangannya juga. bangun pagi2 terus tanye ila (cousin) sapa yang menang. then yang menang adalah no 1 Awan Nano,no 2 Beribu Sesalan dan no 3 Karma. Vokal terbaik hafiz awan nano n persembahan pula Alyah kisah hati yg menang.

ok .dah tahu sambung tido balik. tehee..

p/s: tak teruja sgt nak tgk sebab baru balik dri Melaka. program silat. tak penat tapi cuma tak tahan mata dari  terlelap. hoho

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: