RSS
Fix_Left

Episod Akhir

firday i'm in love and lagi satu Ameera. dua cerita ni last episod hari ni. ya. aku memang tak tengok dari awal cerita ni. tapi memandangkan aku ni peminat Qi Razali. aku kena la tengok espisod akhir ni. sampaikan ada yang menyampah kat aku. ada aku kisah? sesekali aku perlu bertegas untuk apa yang aku nak. untuk mende lain aku masih boleh bertoleransi. 

firday i'm in love akhirnya awang dengan nisha. itu je aku nak tahu. endingnya awang dengan siapa. 

ameera pulak, akhirnya amer mati. ziela mati. yg jahat tu aku tak tahu. yang nak jual ziela tu pun. macam nyawa2 ikan. tak tahu la sempat mati ke tidak. hoho. mak amer dah dapat terima amera. ok itu je.

hoho..

p/s: pernah tak korang rasa, bila dibelakang marah gila dengan orang tu. tapi bila berdepan. diam seribu bahasa. aku pernah! kecut wey. tak ada point.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS