Nuffnang Ad

17 July 2012

Penyesalan

pernah tak kamu menyesal dengan apa yang kamu lakukan?

aku menyesal aku tinggalkan dia masa aku masih sayangkan dia. atas sebab yang aku pun tak pasti. err..annoying kan?

ok. sekarang tak guna nak menyesal bagai.....

p/s: keinginan untuk bercinta sudah lama mati. aku harap tak lama lagi hidup balik. haha

3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

sudah lupa cara-cara utk bercinta

em

mizmizza said...

erk..agak jiwang nie..hehe

Aziati Zolman said...

how to love someone?hehe...

mija..aku kan memang jiwang dari dulu lagi..hehe

Jalan jalan Kuala Gandah

Ahad yang lepas kami anak beranak berjalan tengok gajah. kat Kuala Gandah,Lanchang.  masuk free,itu yg kita mahu. yeaah! dan boleh...