RSS

03 July 2013

Jalan-jalan di Floria

seperti yang semua orang tahu. 22 - 30 June 2013 aritu ada festival bunga di putrajaya. *err..yg tak tahu minta maaf la ye* . aku ajak mak pegi. maklumla. mak kan suka tengok bunga. 

memandangkan masa tu jerebu.kitorang tak pegi la yang awal2 tu. dah semakin lama jerebu pun dah kurang. kitorang pegi la 29 and 30 jun aritu. haha. dua kali aku pegi. sabtu pegi ngan encik Razali. dan ahad bersama-sama dengan bonda tercinta dan adik2. maka. mari kita layan gambar saja la. hehehe.

taman inovasi..bunga tu dari pasu2 kecil

kuih...kuih...beli kuih nak....

.....

tulis disini

orkid dan naga

bunga disana bunga disini..bunga??

naga!!

yok!

sempat menyertai contest rimba mesra..menang! dapat air tin cola tu

booth2 dr sekolah2..aku pilih yg kipas batik tu.

landskap2 dari sekolah menengah

floria!

ruang masuk dia..cantik

jijah dan kawan dia

cuba teka. mana mak saya. hehehe

hehehehe

last but not least


ok. itu sahaja gambar2 yang sempat disnap oleh my handphone. hehe. dan outputnya. mak borong orkid sampai 6 pasu. bagi aku banyak dah tu. dan semua tu tak sampai 100 ringgit pun.hehehehe

0 komen-komen: