RSS
Fix_Left

Malu Tak Terkata

sedang enak aku menjamu selera. ada bunyi mesej dari whatsapp masuk. aku biarkan sebentar kerana ingin menikmati satay daging yang besar itu(saje cakap sate itu besar supaya anda terliur..kih...kih..kih). dan apabila aku selesai makan. aku melihat mesej. 

encik Z : salam
aku: salam..ye
encik Z: ari jumaat leh dtg cni
aku: kul bapa?
encik Z: nak bincang pasal yg integration tu
encik Z: 10.30 ke
aku: ok..jumaat syg dtg sana..
encik Z: ok
encik Z: hati2 menaip
encik Z: hehe
aku: eh..sorry2..hahahaa
dan kalau ini berlaku pada anda. adakah anda mahu berjumpa encik Z pada hari jumaat ini nanti? huhuhu . aku? sudah pasti la tidak. hahaha. tapi ini melibatkan business. harus pergi. huhuhu

p/s: anda pun perlu berhati2 ketika menaip. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen-komen:

Nurul Asyiqin said...

pastinye tidak mahu !!! haha segan giler lah