Nuffnang Ad

31 March 2014

Keletihan

hujung minggu lepas..minggu yang sangat letih. mana tak nye. pagi2 sabtu bangun terus kemas barang2 nak pindah. bawak pulak dengan kereta kecik comel lote iaitu viva forever tu. huhu..berTRIP2 la mengankutnye..

ops..masuk2 terus cerita isi..hahaha..
ok.
mukadimah la dulu kan.. hai uols!!! waaa...dah macam glemeresss la pulak..ni nak cerita la kan..kami suami isteri dah dapat rumah sewa dah. area pandan indah yang SANGAT indah. area ni dekat la dari tempat keje aku..dan tempat keje suami. tempat memang dah strategikkk dah.

umah pun ok la..flat. 4 tingkat dan rumah kami ditingkat 3. TAK ADA LIFT. bayangkan kami mengangkut barang2. dah la rumah sewa sebelum ni pun tingkat 3 juga. dari tingkat 3 ke tingkat 3 yang lain. memang BERBALOIII oiii! berbaloi la sangat. hahaha..

dan kami mengankut barang2 dengan hanya menggunakan kereta viva dan myvi(kereta yan)..sabtu 2 kali trip...dari kinrara ke pandan indah. jauh baq hang. bagi aku jauh la...kihkihkih...dan ahad 3 trip. malam ni iaitu hari ke 3 pun ada lagi trip. kalau ada lori..tak ada la nak bertrip2 bagai ni..huhu..

dan hari ini...iaitu hari isnin..adalah hari kerja. maka..memang keletihan la..sakit2 badan woi. laki aku lagi la kesian..barang2 berat semua dia yang angkat. hehehe..orang kuat la katakan..urat dawai tulang besi..kehkehkeh..

so itu sahaja..babai..

notakakikubukankakimu: tahniah kepada my FREN...farah,mummy to be..hehehe

No comments:

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...