RSS
Fix_Left

cepatnya mase berlalu

dah kul 7 pagi dah??pergh...aku rase cam baru je tdo...huhu...bosan betul la ader kelas ari ni...sume masih tdo lagi....aku je kene p kelas...xder brite gembira ke yg mengatakan bahawa kelas batal...hehe...xpela..pegi je la...

lalalala...dah siap dah...aik baru kul 7.28pagi ke...erm...nak wat ape ni ek...minum air masak jap...kering dah tekak...
dah kul 7.40pg....time to go now....bruum....alamak asap2 berkepul2 lak...hehehehe...eh minyak dah tinggal sket la...ala...malas nye nak p isi minyak...balik kang aku isi la...
aik...dah sampai dah ke aku ni...xder kete pun....mane sume org ni...tdo la 2...ni jeles ni...huhu...lalalililulu...ops...encik lecturer dah sampai la...cepat2 kuarkan buku n pencil case...masuk cepat...ek eleh...xramai pun yg dtg lagi...duduk la dulu...duk depan la...eh xnak la...dok belakang la...erm..belakang sgt la pulak...erm...dok mane ek...baris ke 2 la...hehe...sebelah ni aku copkan tuk paizah...eh mane paizah ni...mesej dia la jap...ape??baru bgn...ish2...xpelaa...
hah??next week midterm...alo...malas nye nak bace note....
hari ni pasang2 pc..hehe..tup2 tgk dah kul 10.30..peh...masing2 tekun mengkaji....hehe...aku pun nak tekun gakla...lalalala...'ok sume leh sambung next week..' fuh...nak balik dah...ape lagi balik la...hehe..
p jumpe cik ema jap nak mintak sign borang tuk guna makmal tuk bengkel2....dgn muka manis...bg salam...ok dah sign dah...balik....
kring2...sape lak ni...ops ayah kol la...ape??ayh kat melaka...hehehe..lagi 10 minit ajie sampai umah la...ok...
eh td aku kan nak isi minyak...xjadi la...nnti2 la...eh mane ayah xsampai pun lagi..ha...tu pun dah sampai...borak2..bla..bla..bla...eh nak balik dah...salam ayah...
erm...lapo la plak...kawan2 jom p makan...burp....kenyang dah...tgk tenet jap....cam dah lame xbukak blog aku...try tgk sket...lo...bosannye blog aku ni....cam ne nak bg cantik ni??erm..nnti la aku usahakan...ader sape2 nak bg cadangan??
tdo jap la....heheheheh....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: