Nuffnang Ad

27 August 2009

NY 2211



hadoi....tak tau la ape nak jadi ngan kete aku ni...asik mati je enjin...pas tu nak start tak boleh pulak...tension betul la...dah banyak kali dah mati kat tengah jalan....malu saya...

tadi plak mase nak balik dari 7e..tak leh blah betul...dah la hujan...kete lak tak leh nak start...eiii..geram betul...nasib la ade abg banner house n abg kenari n sorg abg torch lite...hehehe..dorang la yg tolong...terima kasih ye abang2 sekalian...jasa mu sgt ku kenang....

mereka cakap kete aku dah kene tukar bateri baru...hadoiyai...mane aku nak cari duit beli bateri ni???ader sape-sape nak bg bateri baru kete kat saya?????

1 comment:

neena's blog said...

bateri tep0n aku ade 1 available...
mau ngak???

Jalan jalan Kuala Gandah

Ahad yang lepas kami anak beranak berjalan tengok gajah. kat Kuala Gandah,Lanchang.  masuk free,itu yg kita mahu. yeaah! dan boleh...