RSS

08 November 2011

Sawahring

5 November ari tu aku pegi shoot. sawahring! korang tau kat mana? kat johor. daerah ledang. yang dulunya adalah daerah muar. aku ni baru2 je nak belajar shoot. pernah la jugak pegi bengkel dari canon. tapi sijil tu atas nama makcik aku. ilmunya. aku yang dapat sebab aku yang pergi. hoho. masalahanya aku ni cepat lupa. banyak2 yang aku belajar tu, hanya 1/10 je melekat kat otak. 

tak yah cakap banyak. aku tepekkan je la gambarnya. 

bangau terbang!

bayang2

pokok kelapa
ini je la yang aku rasa gambar terbaik. walaupun ianya simple. tapi ok la kan. bagi aku yang masih baru ianya ok kot. tehee.

notakaki:pas ni aku update gambar yang aku rasa aku suka dengan canon 550D makcik aku...

0 komen-komen: