RSS
Fix_Left

Lelaki Yang Hensem Adalah....

salam semua~~ today i want to post about handsome..hoho. ramai yang hensem2 kat dunia ni, tapi pada pendapat aku. lelaki yang betul2 hensem dari pandangan mata aku adalah...taraaa

lelaki yang tak tinggal solat.kenapa ek aku cakap camtu. sebab tak guna juga kalau dia hensem tapi dia buat endah tak endah je pasal solat. ok la..ada jugak yang jenis lambat2 solat. yang penting dia solat kan. yang lagi penting dia ingat Allah.

seterusnya lelaki yang hensem adalah lelaki yang tak merokok. haha. seyes ni. lelaki yang tak merokok akan mempunyai wajah yang bersih. erk. yeke. iye la kot. hoho. bibir orang yang tak merokok nampak lebih sekso seksi you..ouch~

and point last. lelaki yang hensem adalah lelaki yang suka bersenam. bersenam akan menguatkan badan. dan akan nampak lebih sihat dan segar. hehe..

ok. ada sapa2 yang memenuhi ciri2 diatas? teheee..ada sapa2 yang membangkang tak? ini cume pendapat aku je.

notakaki: walaupun dia hensem kalau dia merokok pun macam tak berseri je wajah. aku mencari nur~~~!hoho

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

mizmizza said...

sy pn nk lelaki ensem, tp kalo yg bab rokok tu mcm xdpt je nk d'elak kn..kebanyakan lelaki yg aku knl sume merokok..but it's ok 4 me..hehe ^^

sabry oppa said...

nice entry..
x tinggal solat n x merokok it's me...
tp yg suke bersenam tu, bukan saye,, hahahaha~~ tgk badan pun tahu...