RSS
Fix_Left

Pheww~

harap2 bulan ni dapat la aku tarik nafas lega..

cubaan untuk menyimpan wang. macam2 yang dikehendaki. tapi adakah ianya perlu? ok buat checklist.

  • yang pertamanya, planning nak beli kereta. tapi nampaknya kena tangguhkan dulu. sebab ada perkara yang lagi penting aku kena simpan. 
  • keduanya, simpan duit untuk ke bandung. ini satu hal. kawan2 aku kata dah beli tiket. tapi bila aku tanye tarikh sorang cakap tarikh ni. yang sorang lagi kata tarikh itu. poning la macik dek non oi. jadi pergi ke tak ni?!
  • ketiganya, simpan duit untuk kawin. errr...perlu. starting now.
dan kesimpulannya. aku kena la kawal nafsu untuk membeli belah. eh aku bukan jenis suka shopping pun. hoho.

p/s: serius aku tak paham bila dorang bersembang. sangat laju bicaranya. *sigh*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen-komen:

Anisa Hang Tuah said...

Semoga yg dirancang itu menjadi