RSS
Fix_Left

Belated Birthday to My Sayang

5 November hari tu hari lahir encik BF. memandangkan kami sudah ke arah yang serius. maka aku haruslah dedikasikan ucapan hari lahir kat dia. tak gitu? hehe

memandangkan besday dia jatuh pada hari isnin. maka kami pun sambut awal. sebab ahad kan cuti. maka tak de la nak terkejar2 dengan waktu kerja kan.kan.kan

aku belikan dia kek rainbow. sepotong je. sebab sambut 2 orang je kan. lagipun dia tak suka makan kek sangat. haha. kongsi. dan jajan2 sampingan. lokasi, tasik shah alam. dihiasi dengan hujan renyai2. hahaha..

maaf tiada gambar kat aku. semua ada kat hp dia. nnti aku dah amik aku update. hehe.

kepada kamu wahai encik BF, selamat hari lahir yang ke 34! hihihi. semoga kita dapat kawin cepat2 dan semoga kamu ceria seperti selalu. hehe.
 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen-komen:

annur fitrah said...

orang kalau sedang bercinta..nampak indah sahaja..macamlah semua org berkenan ..lagilagi lah kalau takde saper..dengan lasernya...bawa2 istikharah