RSS

28 October 2013

Borang nikah dan Temudaga

hari ini aku g anta borang nikah. cuak la sebab ada temuduga sikit kan. malam tu bukan main aku ulang kaji bab2 munakahat. boleh rujuk kat sini.cuak punya pasal. hehe.

pagi2 dah gerak nak g pejabat agama ledang. sampai je terus anta borang kat kaunter. kakak kat kaunter tu tanya aku. aku ni anak encik Zolman ek yang keje kat pejabat agama muar tu ke. aku angguk kepala2 saje. sambil senyum2 sambil berdoa dalam hati nanti tak payah la dia soal aku macam2 masa temuduga nanti. kihkihkih...

pas tu akak tu suh ikut sorang staff ni untuk ditemuduga. punya la debo nak g anta borang dari umah ni tadi. sekali dah masuk dalam bilik tu orang tu tak tanya2 pun. dia suh isi butir2 dalam borang temuduga tu. pas tu dia tanya antara perkara2 disenaraikan tu mana yang tak paham. aku sebut la toharah. pas tu dia bagi tahu maknenya iaitu bersuci. pas tu dia tanda lulus terus. lega~~

pas tu g kat kaunter tu semula. bayar rm20 pas tu dia bg borang warna pink suh bagi kat Imam Othman bin Sungip iaitu imam kawasan aku la.

setel.

lega rasenye mende ni dah setel. tunggu hari nikah je. 

kepada kawan2 yang baca disini. saya menjemput kamu2 semua datang la ke majlis saya nanti ye. 23/11/2013. 

pelan ke rumah pengantin

jemput datang~~
notaibujarikaki: nak kawin dah aku ni ye?

0 komen-komen: