RSS
Fix_Left

Aku Kena Chill(Sejuk)

ada sorang teman suruh aku chill. bila translate chill ke bahasa melayu dalam google translet chill maksudnye sejuk. jadi aku kene sejuk la? ahah. how ek? 

sumber dari encik google


jadi untuk sedapkan hati. aku nak berpikiran positif je nih. i must think positif. yeah! 

sabtu n ahad ni reles tensen kat gunung ledang ngan mereka. harap2 leh chill kat sana. mesti punye. sebab kat sana sejuk. dok dalam hutan. hehe. leh bercakap2 ngan pokok. leh bercakap2 ngan air terjun. leh bercakap2 dengan tanah. bercakap2 dengan hutan. jauhkan diri dengan teknologi supaya dapat muhasabah diri. tapi telepon aku bawak jugak nanti. nak tinggalkan kang ada emegency kol camne lak? hehe.

semenjak dua menjak ni. kepala aku asik pening je. bila duduk, nak bangun kepala pening macam nak melayang2. orang kata sebab tekanan darah rendah. tekanan darah aku rendah ke? kena p cekidot ni. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: