RSS

01 October 2010

Kalau Berpacaran


Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang
Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman
dari tadi dok asik nyanyi lagu ni. tajuk lagu 'kalau berpacaran'. bila time korus aku nyanyi kuat2. bagi tekanan sikit kat orang sekeliling. haha. yang atas tu korus je la. lagu ni kira bagi nasihat kat orang yang kapel2 la. lau nak dating cari tempat yang terang. lau nak jumpa boleh pandang. pegang2 tak boleh. bukan muhrim. tunggu dah nikah baru leh pegang2 segala2nya. bila nak duduk pun kena jauh2. tak leh dekat2. bila bercinta ni kita kena jaga tatasusila.
ok hari ini taknak mengarut panjang2. cukup la setakat ni je. lagi banyak aku taip lagi banyak aku merapu. lagi banyak aku merapu lagi panjang la entry ni nanti. hoho.
p/s: senyum sampai ke telinga bila dia cakap dia sayang saya. tapi dalam hati je la senyum. hehe

2 komen-komen:

Ichi said...

wah. siap letak lirik dalam blog..
hehe..

p/s: sapa yang cakap "saya sayang kamu" ?....:-o

Aziati Zolman said...

hoho..agak2 sapa?