RSS
Fix_Left

Kenapa Aku Emosi?

awas. entry kali agak menyampah. harap maklum.

aku rasa ada orang sedang mengelak dari aku. bila aku on9 dia off9. bila aku off9 dia on9..sabar je la. lau xnak kawan ngan aku cakap la terus terang. tak payah nak main tarik tali camni. aku selalu susahkan dia kot. tu yang dia nak lari dari aku. haha. yelah2. aku paham. aku suka susahkan orang. wat orang serabut je. aku tak kira. aku nak emo gak. biar la orang nak kata apa. biar la dia cakap blog aku ni cam diari pun. blog aku. suka aku la. tempat lepaskan geram, marah, suka duka semua kat sini. nak cite kat dia pun. bukan leh buat apa. huh! dia dah berjaya wat aku terhegeh2 kat dia. tahniah.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

~SukEMakAn~ said...

org suke bizibodi pasal blog kita nie
menci la
suka kite la kan nk tules ape pon
ops.
emo kat cni lak
hehe

HaNTwO said...

kuang kuang kuang :)