RSS
Fix_Left

Simbah Guna Asid?

hai semua! aaacchooom~~! ops. sorry. aku selsema la. sekali sebulan mesti kena. dah macam penyakit wajib setiap bulan la plak. tak tahan dengan sejuk. tapi bila panas rimas pulak. haha. pagi2 lagi dah srot sret je. sampai ada bau apa pun aku tak dapat nak detect. slumber je aku diri sebelah lori sampah. 

pagi2 lagi aku dengar MHI. ally n wardina bincang2 sal simbah asid tu. ni aku nak cerita sal simbah2 asid ni. aku tak paham senarnya apa motif penjenayah tu simbah asid kat muka orang. gila ke apa. jeles tengok orang tu cantik ke?  penjenayah tu lelaki kot . tak kan la nak jeles pulak ek. kejadian ini dah semakin menjadi2 pulak tu. 

apa2 pun kepada anda semua. berhati2 la ye. kejadian ni berlaku kat area KL. kalau boleh pakai topeng ke apa2 ke nak protect muka. hehe. gurau je. aku sendiri pun tak tau macam mana nak buat. bukan kita tahu pun siapa yang baik. dan siapa yang jahat. lagi2 la kat tempat yang ramai orang. 

kesimpulan dalam cerita ini adalah malang tidak berbau. *ada kena mengena ke?*

klik pada gambo lau nak besokan dia.
p/s: aku belom rasa tenang lagi ni.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen-komen: