RSS
Fix_Left

Juvana

jam kat laptop aku skang menunjukkan pukul 9.20 minit pagi. that mean. aku dah 1jam 20 minit dok depan laptop tanpa hasil yang memberangsangkan. maka aku klik kat blog kesayangan aku ni. then new post. tiba2 teringat cerita juvana kat tv3 jam 9 malam setiap isnin tu. minggu ni dah episod 3. kenapa aku tertarik tengok cite tu? cuba teka? haha. sebab aku mula minat kat pelakon yang jadi cikgu tu. cikgu yg selalu pakai spek mata hitam tu. apa ek nama dia dalam cite tu? cikgu ariffin ek? eh sama nama ngan sepupu kecik aku lak. hehe. yang dilakonkan oleh beto kusyairi. tibe2 macam minat kat dia. haha. sejak aku tengok cite kashaf imani la ni. selain itu aku nak tgk zahiril adzim. ni sebab pengaruh kawan2 aku la ni. dorang suka kat mamat tu. kan dah jangkit kat aku jugak. 

bila dah tengok episod satu nak tengok episod dua pulak. then seterusnya. maka aku pun setiap isnin kul 9 malam dah duk depan tv siap dengan air kopi ke milo ke apa2 yang ada kat dapur bawak ke depan. kalau ada lempeng ke, jemput2 ke. memang bawak sekali depan tv la. 

cite ni mengisahkan kehidupan kat sekolah budak2 jahat. eh betul ke aku ni? yelah. dorang ni semua ada buat salah. then dorang ditempatkat kat sekolah wira bakti. daim (zahiril adzim) asik kene buli je ngn botak. aku jadi benci pulak kat botak dalam cite tu. tapi adik aku plak suka plak kat botak tu. apa kes entah adik aku tu. 

apa2 hal pun. jom kita tengok cite juvana kat tv3 setiap isnin  jam 9 malam ek kawan2. hehehe. 


p/s: sambil layan lagu papa americano berulang kali~~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 komen-komen:

mizmizza said...

saya pn minat c beto i2..kenapakah kita sama..oh no..hehe

Ichi said...

mn aci korang berdua je. sy pun sama tau. :D

aziati said...

la...ada jugak yg minat beto tu ek?hehehehehe

cayob said...

waaa ramai y mnt crita ini, trmasuk mak aku........

Alang-alang saya dah datang, nak jemput awk dan rakan-rakan awk...datanglah p rumah...... :) Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........tak follow pun tak ape...janji awk datang, Inys Allah.

http://cayob.blogspot.com/

Rafidah Farhana said...

Saya tak pernah tgk lagi :(

aziati said...

rafidah, tengok la..hehe..tak rugi tau~~