RSS
Fix_Left

Kasut Kena Curi

3 hari aku tak ada kat opis. semalam baru aku ada kat opis ni. macam2 pulak cerita. erk. macam2 ke? satu cerita je kot. rabu ari tu ada kes kecurian kasut kat dalam premis ni. erk. kasut pun nak curi. haish. 

cite sal kasut teringat masa aku dok umah sewa kat melaka dulu. time study2 dulu. osmate merangkat..er..merangkap rumate aku jugak. dia ada kasut mahal. kitorang memang gelar kasut tu mahal sebab memang mahal. hehe. nak dijadikan cerita dia letak kasut kat luar rumah. selalunya kasut tu dia letak kat dalam. tibe2 hari tu dia letak kat luar. sekali ni je dia terlupa nak letak dalam. esok pagi tengok dah tak ada dah kasut dia. kena rembat ngan sapa entah. masa nak beli kasut tu. gigil jugak nak bayar agaknya. tiba2 hilang macam tu je. sadis betul.

berbalik kejadian kat opis plak. disebabkan kes kecurian kasut itu. kunci setiap department opis aku, hr yang pegang. so. setiap kali datang opis. aku la yang paling awal. biasala baru2 kan. maybe semangat terlebih kot aku nih. haha. then sapa yang datang awal kena la buka opis. aku la tu yang kena menapak p kat hr. untuk ambil kunci. disebabkan kes ini juga. pintu staff terpaksa dikunci. dan kena guna pintu yang kat depan lobi tu. 

haish. ini semua disebabkan kasut yang hilang itu. hehe.

p/s: lepas ni kami dah tak jumpa dia lagi. projek hampir siap. huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen-komen:

mizmizza said...

aku tau kasut siapakah itu... #wanita..hehe

aziati said...

tapi kasut apa aku dah lupa,yg penting kasut tu mahal..hehe