Nuffnang Ad

06 January 2013

26!

print screen dari google kat laptop aku
hari ni genap umur aku 26 tahun. Alhamdulillah..aku masih hidup.

sepanjang arini aku hanya menghabiskan masa aku dengan pergi ke kursus kahwin. best! tak sabar dah nak kawin ni. tehee..

so. sempena tahun baru, umur baru..err...dapat la aku kawin tahun ni. nak anak ramai la katakan. hoho.

doakan aku ye kawan2 yang aku sayang semua. hehe.

dan...yang paling aku terharu. ayah aku wish aku.ayah aku masih ingat waktu aku lahir iaitu jam 10.01 pagi. 
sob..sob
hehe

hey!!! aku dah 26 la. bila nak matang entah

p/s: persiapan untuk bulan 3..yay!

3 comments:

mizmizza said...

epy besday akak ajiat..hehe

AZIATI said...

tenkiu cik mija..tehee

Rashidah said...

amboi, nak tunang. bulan 3 ke? ajak sy x? hehehe

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...