RSS
Fix_Left

Hari Kecik Hati Sedunia

semalam aku merajuk. dengan dia. dia langsung tak nak layan aku. tak pe la. aku duduk umah. layan2 la sapa2 yang nak layan. tibe2 ada orang datang depan pintu. cari aku. ada bunga besar. wah! canteeek. ada tiga kuntum bunga ros. and ada kad. dia tulis "wei, sorry ye. janji tak buat lagi" oh. so sweet. mesti dia yang bagi bunga nih. eleh kata tak ada duit. tiba2 dia kol. "jom kite kuar, kan ari ni tak de kelas kan?" aku pun dengan senyum2 "tak mo la. pegi la layan orang lain tu" tapi dalam hati aku dah rasa bunga2 dah. dia pujuk lagi "ala. tak sudi dah la tu nak kuar ngn kita". aku "jom la" dengan nada yang konon2 marah padahal suka. haha. kami pun berjalan2. pegang2 tangan. p kat tepi pantai. hoho.


hahahaha. skrip diatas adalah rekaan semata2. tiada kene mengena yang idup atau yang mati. sekian terima kasih. aku sebenarnye sedang berkecil hati. entah la. tak tau kenapa. biarlah aku kecik ati sorang2. bila aku suka aku nyanyi. bila aku sedih aku nyanyi. bila aku geram aku nyanyi. bila aku kecik ati aku nyanyi jugak. jdi memang xnampak beza pun. haha.

aku anggap dia istimewa. tapi dia anggap aku kawan biasa. jadi. aku rasa kecik ati sgt2. sedih la. sukarnye aku nak lalu saat2 cam ni. aku nampak hepi. tapi hakikat hanya tuhan saja yg tau. poyo pulak ayat aku nih. tapi tu la hakikatnye. aku memang poyo. hahaha. maafkanlah aku sebab aku terlalu poyo ek.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 komen-komen:

diana said...

tak pe..
cari je orang lain yang
boleh buat kita istimewa..

Ichi said...

wah..keluar ngan sape?
sape bg bunga?
sy nak datang, awak xbagi..huhuhu

Aziati Zolman said...

diana: tu la kan..sedang dalam proses..hehe

ichi: agak2 sy keluar ngan sapa?hohoho

Ichi said...

sy xbace habes cerita awak.
bukan ke malam tu awak kuar ngan anwar ngan irwan..mamat mana plak bagi bunga..

Aziati Zolman said...

hahaha...kak shida ni..kene la baca habis..antara irwan n anwar memang dua2 xkan bg bunga lor kat sy...hoho