RSS

03 September 2010

Lepas Meluahkan

selepas meluahkan apa yang terbuku di hati.aku dah dapat jawapan. ye. jawapan yang aku pun tak tau la nak kata apa. hoho. aku masih dalam mood yang agak kureng. aku sedang cuba nak melupakan perasaan sayang kat seorang. dalam proses untuk melupakan datang seorang hamba yang membuatkan aku ceria. aku mula suka. dan aku beransur2 dapat melupakan sayang aku kat orang tu. tapi akhir2 ni. aku dah tau orang yang aku suka tu suka kat orang lain. jadi aku kembali jadi seperti dulu. its ok la. dah biasa dah. lain kali la cerita panjang. ngantuk. nak tido.

walaupun kita sayang atau suka kat seseorang..semestinya kita dapat memiliki kan?seorang sahabat berkata kepada aku. single bosan. bila berdua pulak susah. jadi. kawan baik je la. zaman skang ni ada istilah kawan karib lagi tak ek?jom sama2 pikir.

and lagi tentang orang yang saya suka. dia suh saya pikir apa yang dia lakukan. saya dah pikir. saya rasa dia lakukan begitu sebab dia hanya nak kawan ngan saya sahaja tak lebih. ok saya terima. thanks kawan. kamu hanya kawan saya. dan saya kawan kamu. kamu memang kawan yang baik. saya suka berkawan ngan kamu. dats ol.

3 komen-komen:

diana said...

ala..sedih nye..
tak pe..
mungkin belum tiba
masa nye..
sikit hari lagi mungkin awak akn jumpe "orang itu"

Aziati Zolman said...

hehe..insyaAllah...myb kte bertemu dengan orang lain dulu sebelum bertemu dengan insan yang benar2 untuk kkite...hehhe

Ichi said...

yeay! sy pun setuju. percaya pada kata hati Aziati.. suatu hari nanti kamu pasti akan sangat2 berterima kasih pada Dia kerana memberi kamu jalan-jalan yang begini..Insya Allah ada yang terbaik di hadapan sana nanti...kadang2 sesuatu yang kita suka itu belum tentu yang terbaik untuk kita..semuanya telah ditetapkan..cuma kite perlu melalui fasa2 tu untuk bertemu yang dicari...

p/s: kerana pencarian saya juga begitu sulit suatu ketika dulu,tapi kini diberikan pelangi indah. sungguh sy bersyukur..