RSS

04 May 2012

Bila Dah Suka

hanya satu lagu..pap pap param..pap pom pom..

hai kawan-kawan saya semua. hati saya sedang dalam keadaan yang sangat baik sekarang. dalam hati asyik ada lagu..dan ianya dizahirkan dengan memasang lagu di laptop.  lagu yang sama pula tu. hoho. yang pasti lagu untuk orang yang sedang dalam mood baik seperti aku sekarang. 

nasib baik la tak ada roomate. kalau tak, menanah la telinga dengar lagu yang aku pasang ulang-ulang ni. haha. 

mulai saat ini, aku mahu senyum sahaja. walaupun aku kurang dengan senyuman. tetapi penuh dengan ketawa. aku ni susah nak jugak nak senyum. tapi bila aku terlihat sesuatu yang kelakar dan menarik. aku akan senyum tanpa melihat kiri dan kanan. 

hari ini full dari pagi sampai ke malam. aku rasa macam nak senyum je. hey! ini tanda-tanda apa nih? no! aku belum jumpa mana-mana lelaki yang boleh dibuat suami. kawan? ada la sikit-sikit. haha. walaupun cuaca panas terik tadi. tapi hati aku tetap suruh aku senyum je. haha. macam apa la pulak. 

sekian. 

p/s: alangkah indah...jika dirimu sentiasa disisiku sayangku...<------ayat ni asyik bermain dilaptop aku.hoho