RSS

17 June 2012

Harapan

haaaarapan...harapan menjadi layuuu....uuu..

aku bagi tempoh 7 bulan dari sekarang. maka, 16 Januari 2013 expired. aku bagi extra 10 hari lagi tu. muahaha..

sebelum umur aku 26 aku harap sekurang2 aku dah boleh berdikari dan matang dalam apa2 hal sekali pun. tidak la aku asyik nak harapkan mak ayah aku je. aku sedang belajar untuk menyetelkan masalah tanpa bantuan mereka. tapi masih belum boleh lagi. masih perlukan mereka. 

sampai bila nak duduk bawah ketiak mak ayah. tak mahu jadi anak yang tidak mengenang budi. aku berusaha untuk menjadi anak yang solehah. anak yang mendengar kata. anak yang taat. anak yang tidak meninggikan suara ketika bercakap. anak yang tahu waktu bila diperlukan. dan sebelum aku kawin,  seboleh-boleh aku akan luangkan masa aku ngan mereka. dah kawin pun nanti aku rasa aku tak ada masalah nak luangkan masa dengan mereka cuma aku belum tahu keadaan masa depan macam mana. err..nak kawin pun memang lama lagi. haha

so,bukan itu yang aku nak pointkan sekarang. dalam masa 7 bulan ni, aku harap aku boleh beli kereta sendiri. heheheheh...panjang berjela konon tak nak susahkan mak ayah. *konon*

aku nak kereta ni. sumber:google

tapi rasanya yang ni mampu sikit kot.hoho. sumber:google


p/s:kita tengok dalam masa 7 bulan ni. huhuhu. nak kawin jugak senarnya dalam masa 7 bulan ni. tapi tak nak la berharap sangat.

0 komen-komen: