RSS
Fix_Left

Kenapa aku begini?


Sejak akhir2 ni...aku cepat penat+letih+mengantuk....dah tua ke aku??ehehe
selalunya pas balik kelas latihan silat boleh je aku tahan sampai kul2 pagi....tapi sekarang dah tak tahan...mengantuk sangat2...sampai baju uniform pun tak sempat nak tanggal...tido je...huhuhu...

Aku mudah rasa letih bila aku pikir byk perkara dalam satu masa...selalunya boleh je aku pikir mende lain2 jugak....aduh...kenapa aku ni....?

Aku dalam keadaan tertekan sekarang...walaupun diluar nampak tenang...tapi hati aku macam ada rasa sesuatu akan berlaku....rasa tak sedap hati....


Ya Allah...berikan aku petunjuk jalan yang benar...untuk aku memilih apakah perkara yang sepatutnya aku lakukan....aku tak mampu nak menghadapi dugaan ini seorang diri.....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 komen-komen:

Ichi said...

Nak tergelak bace bile ati cakap "Dah tua ke aku?" What's ur problem dear? tak luah, tak tahu...
Sangat rindu untuk berbual, berborak, duduk lama-lama dengan kamu seperti dulu-dulu... malam kang kite dating sama2 eh.. Saya juga tidak sabar untuk bertemu dengan kamu...

Sabarlah...mungkin sudah tiba masanya kamu melalui saat-saat genting ini...