RSS
Fix_Left

Lima Belas Februari Dua Ribu Sepuluh

Pada tarikh seperti dinyatakan diatas...aku bersama adik,farah,faiza,dan sazlina pergi mandi manda kat air terjun Gunung Ledang...memang sesak la nak masuk dalam...masa kitorang pergi dalam pukul sembilan setengah pagi...sampai sana dalam pukul sepuluh la....tapi dapat masuk ke dalam dalam pukul sebelas lebih jugak...kerana apa??kerana semua orang pun nak mandi-mandi jugak kat sana..hahaha..macam tak der hari lain je kan...ahhaha...parking pun jgn cakap la...pusing tiga empat kali pun masih tak dapat..last-last baru dapat sebab dia bukak tempat parking baru...

Dah dapat parking,proses nak cari port la plak...cari punya cari adik aku pilih tempat yang kat atas tu...ala yang dekat dengan tandas kat tengah gunung ledang tu la...ala tak der la tinggi sangat tapi.....memandangkan aku sayang dengan lemak-lemak aku ni...aku asyik mengomel je la...hahahaah...dah dapat port...kitorang pun bentang tikar,letak makanan semua...then ape lagi...terjun la dalam air....ehehehe...tapi bukan la terjun....cume celup kaki je...ehehehe...sambil makan bihun goreng yang sazlina masak...sedap....ehehehehe...

Dah kenyang baru la berendam dalam air seperti badak...ish..ape la badak lak..ehehe...perumpaan je la...sejuk beb....bestnya lau umah aku dekat-dekat je....sambil mandi-mandi...ada la tiga orang mamak...eh mamat ni...aku rasa umur dalam lingkungan dalam belasan kot....asik dok main air dekat port kitorang...mula-mula aku tak kisah..sebab dorang tak kacau pun...lama-lama dorang ni bising sangat-sangat..dok main-main air..sampai terkene kitorang...amboi...ini sudah bikin wa jadi panas ni...walaupun air sejuk..hehehe...lau nak main tak kene orang tak boleh kah??

Bila dah puas mandi,kami pun siap-siap la untuk balik....laaa....dah nak balik dah ke...erm...rasa macam nak berendam sampai malam je..ehehek...tapi tak boleh la..kami perlu pulang ke pangkuan keluarga...ehehe...

Masa nak balik ni...jalan tak de la sesak sangat...perjalanan lancar la jugak...jarak pun xder la dekat sangat...aku bawak kete pun xder la laju sangat...macam biasa je...tibe-tibe bile tibe kat kawasan sekolah agama sagil estete ni...jalan tibe-tibe jadi stack...aku pelik la...ingat ader orang nak masuk blah kanan...then aku ikut la kete wira depan aku ni belok kiri...tibe-tibe kete wira ni dia boleh behenti la plak....yang sebenarnya dia ckp dia tak behenti...aku pun tekan brek sampai aku rase brek dah haus agaknya...tak sempat jugak terus aku cium bontot kete dia...abis la...dalam hati aku dah rasa lau nak mati pun mati la...alhamdu Lillah...tak de yang cedera...cume kete dah cacat la...budak yang bawak wira tu pulak..kuar-kuar kete terus je nak salahkan aku..ya benar..memang salah saya kerana saya langgar kete kamu...tapi kamu pikir la kenapa saya langgar kete kamu...kamu tu yang bawak kete lembab...tersenggut-senggut...aku tak tau pun kamu bawak kete sapa...siap cakap ngan aku dia bawak kete orang..abis tu aku ni bawak kete mak aku tak der pulak dia kisah....tau nak nangis je budak tu....eleh aku pun leh nangis jugak la....ahahha...kete tak der la teruk sangat..maksud aku tak seteruk kereta aku la...ahh...aku sudah malas mau bercerita pasal kes ni...wat sakit ati aku je...huh!!ye aku nak pergi bayar saman la ni...diatas kesalahan mencium bontot di hari perayaan...ahahahaha....menyampah!!!


kete wira di depan itu la yang aku langgar....sila la lihat jarak kete aku...jauh kan....macam mana aku leh langgar ek??aku pelik jugak ni....ahahaha...aku yang cuai la ni...

ini la keadaan kete aku yang dah tak hensem..hahahaha...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 komen-komen:

Ichi said...

Alahai...teruknye NY sekarang..ish3..kesiann kat NY...pasni merempit je lah ati..xpayah dah nak racing2 ngan akak...hehe

RASTAMAT said...

mak ai..
rabak gak kete ko..
dahsyat2...

Aziati Zolman said...

tu la..aku pun xsangka aku leh lnggar org sampai macam tu sekali...huhuhu