RSS

08 May 2010

Dia Cakap Dia Sayang Saya

Erm..dia cakap dia sayang saya...tapi mengapa dia marah bila saya tanya mengapa dia tak balas mesej saya...sudah seminggu...call pun tak jawab...erm...saya sedih la...seperti diri ini tidak diperlukan...
jika ada masalah boleh kongsi bersama saya...mengapa susah sangat dia nak kongsi bersama saya...saya ni siapa??dengan orang lain boleh berkongsi..tapi bila dengan saya ni...susah betul...hadoi...
kadang2 rasa seperti mahu pergi kepada dirinya waktu ini..tapi........jauh....jauh sgt....tak mampu nak pergi....
bila difikirkan yang dulu lagi bagus dari sekarang..kerana yang dulu tak banyak masalah seperti ini...erm....mungkin saya telah disumpah supaya tidak akan bahagia bersama siapa2 pun......huhuhuhuhu

2 komen-komen:

Ichi said...

ade pulak ckp disumpah!
sabau je lah budak ni. hep!!
nti kene makan sumpah, xtau ye..hehe

ajieyatie said...

=D