RSS

03 May 2010

Lagi Laju Lagi Seronok

Wah...lajunya...best wo....memang syiok la....hehehe
Lagi laju lagi best...haha

Macam ni la yang aku mahukan...
signal biru je...jgn bagi signal hijau...tak best...
hahaha

Aku maksudkan...broadband ni....hehehehe
memandangkan aku berada di kampung...
kena la guna broadband makcik aku..hehehe
selalunya slow je...hari ini laju pulak..
bagus2....teruskan pada masa akan datang ok..
hehehe

Wahai la...apa yang aku buat nih??
tak nak fikir hal yang tak tenang...aku mahu keceriaan....hehehehe
cuaca agak baik jugak hari ni...petang nnti mahu pusing pulau penarik lagi...mahu jogging....hehehhe
sudah lama tidak exercise..last masa jog ngn kak shida masa kat hutan botanikal...rasa macam dah jem je kaki ni...hehehehe..
petang ni akan ku longgarkan segala2nya...hehehehe

Alamak kasut tak bawak pulak...tak pe2..kasut sekolah adik pun boleh la..tibai sahaja la labu...muahahaha...
yang penting badan sihat...otak cerdas...muahahhaha...

Ok..time to makan...yum2....jom lunch....hehehe

0 komen-komen: