RSS

16 May 2010

Selamat Hari Guru

Selamat Hari Guru Diucapkan kepada semua guru2 di Malaysia...hehe

Selamat hari guru juga ditujukan kepada semua cikgu2 yang pernah mengajar aku....dari sekolah rendah sampai la aku berada di UTeM ni....

Masa sekolah rendah dulu selalu gak bg hadiah kat cikgu2...selalunya bg pen or sabun mandi..muahahaha...
sampai la ke sekolah menengah..paling2 koman pun bg kek kot...ada ke aku bg??haha..

Aku ingat lagi masa sekolah rendah aku paling suka cara cikgu mariam ajar...dia ajar aku Bahasa Melayu dari aku darjah 3 sampai la ke darjah 6..kerana dia aku dapat A dalam bahasa melayu pemahaman dan penulisan masa UPSR...hehehe...sekarang ni Bahasa Melayu aku entah tunggang langgang..inilah akibatnya jika belajar adalah untuk peperiksaan...muahahaha...

Then cikgu yang aku suka lagi adalah cikgu matematik aku...lau tak silap namanye cikgu norhimah kot....cikgu tu lau cubit memang perit..aku tak penah la plak kene cubit..muehehehe...aku tengok kawan2 yang kena cubit...sampai terjengket2 kaki..hehehehe.....

Itu cikgu2 masa sekolah rendah...masa sekolah menengah plak cikgu yang aku suka adalah cikgu kamariah...hehehe..guru kelas masa tingkatan 4.....dan cikgu fizik..walaupun aku tak pandai pun fizik....tapi aku suka la jugak cikgu ni..baik...macam mak2...hehehe....

Itulah perihal aku masa sekolah dulu..aku masa sekolah dulu budak separa skema kot....nak kate skema tak de la sangat...nak kata tak skema ada la skema skit2....muahahaha...kirenya dua2 la aku ni kot....hehehehe...

Tak lupa juga kepada emak aku yang merupakan cikgu juga...tapi budak2 panggil mak aku ustazah...hehehe...mak..selamat hari guru....sebelum ni selamat hari ibu....next month lak..kene wish selamat hari lahir lak kat mak aku....hehehehe...i love u mak...muah2....hehehehehe,....

Selasa ni balik umah serom...tengok hadiah apa dapat..muahahha...bukan mak aku yang bukak hadiah2..aku yang bukak....muahahahaha...tapi memandangkan aku tiada dirumah ...adik2 aku la yang menjalankan tugas2 itu semua...muahahahaha..

SELAMAT HARI GURU SEMUA CIKGU!!!!!!!!!!!

0 komen-komen: