RSS

02 May 2010

Tema Perkahwinan Impian

Lawak je lau aku cakap sal ni...
Lambat lagi kot nak kahwin..
Tapi tak salah kot lau ada impian...heheheheeh

Tema impian aku adalah warna2 biru muda(warna langit) dan pink....
Kenapa aku suka warna itu..kerana...biru...nampak tenang.....nyaman....dan pink nampak lembut walaupun aku nampak kasar...hahahaaha

Baju pengantin pulak gabungan warna biru+pink...yang lelaki pakai baju melayu biru muda..dan sampin wanrna pink...yang perempuan..aku la tu...erm...aku tak fikir lagi macam mana..hehehe...

Then masa majlis tu nanti...sedara mara kene pakai baju kaler biru muda n pink...bagi lelaki warna biru...n perempuan...warna pink...hahahaha...berangan lagi......

Kawan yang aku yang datang kene pakai baju pink jugak...heheheheehe...yg lelaki lau xnak pakai pink..pakai la warna merah...hehehe

Hantaran plak...dari pihak aku...kena letak warna pink+biru muda....

Tapi itu semua hanya angan2 je....hahahaha..

Ok..tu je nak ilham yang aku dapat setakat ni...lalalalalalaa....


1 komen-komen:

cahaya_arif said...

mari sini tolong cat bilik ..upah