RSS
Fix_Left

Sengal

Sengal betul..disebabkan kecewa dengan sikap si warden...aku pergi laman web kampung chat...cari manusia2 yang sudi....hahahaha....tak pernah2 aku chat kat situ sejak aku masuk UTeM ni....wahahahaha...sengal yang amat..rasa macam entah apa2 je...hahahaha..lepas tu..bila dah chat..dapat orang melaka lak tu..haish......

Malam tadi punya la lapar...makan macam2...sengal....sampai kembung perut...jalan bawak perut yang comel...hahahahaa...beli aiskrim wall yang baru tu...double dutch.....pergh..sedap...hehehehehe...memang dah bosan sanagt dah semalam....sampai tak tau nak pergi mana....huhuhuuhu...kang aku p kat The Jetty kang....hahahahaha....aish..asyik gelak je...

Lagi cerita yang kelakar malam tadi....perjalanan pulang ke rumah dari seri percik....ada la 2 orang mamat motor ni....asyik pandang2 je....si kawan aku ni pandang la dengan muka yang agak masam mencuka....boleh pulak mamamt tu jelir kat si kawan ni.....hahahahaha....yang lagi kelakar bila kami menyuruh si kawan ni jelir balik...dia cakap..."aku takut"...macam ayat budak2 kecik bila gaduh ngan kawan2....hehehehehe...sangat2 kelakar la..tak henti gelak...yang sengalnya...kemana kami pergi ada je mamat motor ni...haish...kitorang nak p lepak MBMB pun dia ada gak...terus tak jadi nak lepak disana...haish..kami pun lepak la kat Dataran Ayer Keroh...kosong...tiada sesiapa disana..

Hahahaha...di dataran ayer keroh ada cerita lagi yang membuatkan aku nak gelak guling2...sedang kami lepak2...waktu tu kami sedang bergambar la...tiba2 bunyi jam yang besar tu..."TING!!!!"....yang si kawan ni punyalah terkejut sampai nak lari mencicit...nasib baik dihalang oleh kami..lau tak mahu mencicit dia lari satu padang tu....hehehehe...sangat2 kelakar...aduhai....malam tadi memang asyik gelak je..hilang segala ilmu yang telah dihafal...hehehehe..nasib baik dah habis exam..hehehe...

Penat gelak2 sampai nak terputus urat kentut ni..kami plan nak p mydin...mydin 24jam...pergilah kami dengan jayanya ke sana...pusing2...tak tau pun nak beli apa...erm....nampak aiskrim wall tu....kami pun beli la...sungguh2 excited masing2....yelah kan...memang dah lama menjadi impian mahu memakan aiskrim itu....hehe..kami pun belilah...kami pulang ke rumah dengan harapan mahu makan aiskrim yang lazat itu...perisa double dutch lagi...hahaha...sesampai dirumah kami pun makan la ramai2....mula2 memang excited makan...dah sampai separuh..masing2 dah slow je...hahaha...banyak pulak aiskrim ni...sapa nak habiskan ni??masing2 dah kenyang...dengan muka yang tak rela..masing2 cuba la jugak menghabiska aiskrim itu...akhirnya...habis la....dan....cerita ini pun habis disini...........hahahahahahaha

--sekian...terima kasih--

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komen-komen:

Ichi said...

kuar ngan sape mlm td? wah...betul2 hepi ye malam td?

ajieyatie said...

ngn kawan2 la kak...pinjam kete kawan...huhuhuhu....bosan...xtau nak wat...tu yg pegi mana entah...

mizmizza said...

aku takut..hahaha

ajieyatie said...

hehehe...sengal betul itu budak motor dua ekor...hehehe