RSS

23 December 2010

Keakraban adik beradik

gambar curi semasa mereka tidur
seperti kata pepatah melayu. air dicincang, takkan putus. lau org utara. ayak dicincang xkan putuih. hehehe. ape aku tibe2 cite sal adik beradik nih? adik beradik  adalah sedara paling dekat dengan kita. walau jahat camne pun, adik beradik tetap adik beradik. aku anak sulong dari 4orang adik beradik seibu sebapa. lau adik beradik sebapa ada 6. 3pompuan n sorang laki. yang adik beradik sebapa 2org lelaki. jadi apa motif aku tulis entry nih? yelah sejak2 aku dah duduk umah ni. asik2 ngadap muka adik aku. dia ngadap muka aku. aku ngadap muka dia. gaduh2 biasa lah. kang malam tido sama2 gak. haha. adik aku yg bongsu sensetip sesangat. pantang orang cuit sikit mula la nak melenteng wat buat hodoh. haha. nyampah. tapi adik aku jugak. haha. 6bulan duk umah memang best. dok umah makan semua mak dah masak. balik tinggal makan. sampai mak aku cakap. eh ko nih lau dah kawin nnti xkan nak camni gak lau ko keje opis hour. haha. aku cakap dalam hati. bayang nak kawin pun xnampak lagi. so. relek la. haha. dalam hati je aku cakap. malas nak menyuarakan. nanti kang meleret lagi bebel mak aku. hehe. 

jadi kesimpulannye adalah. aku xder motip tulis entry nih. saja je. hoho 

lagi seminggu je cuti sem. pas tu dak2 utem dah masuk belajo. aku tetap disini. meneruskan praktikal sampai bulan 5. ok teruskan tengok koding.!@#$%^&*..............

2 komen-komen:

HaNTwO said...

hahahah comel je gambo tu....selamat mengcodingkan diri yek....pokcik tak suka coding hehe..

Aziati Zolman said...

xsuka jugak..tapi kene tgk jugak...nyampah i nyah...