RSS
Fix_Left

Aku Suka Dia..


Saya suka dia..Tetapi dia tak suka saya...
Yang ni dah banyak kali dah kena...yang aku suka mesti tak suka kat aku... 
memang dah selalu sgt dah ni....

Saya tak suka dia..Tetapi dia suka saya...
Yang ni jarang2 la...tapi jika difikirkan yang tak disukai ni selalunya memang betul2 menjengkelkan...memang tak patut pun disukai...mak aku pun mesti tak suka....maybe inilah balasannya bila orang yang suka kita,kita tak suka dia.....balasannya adalah..orang yang kita suka,tak suka kat kita...huhuhuhu..

Saya tak suka dia...Dan dia pun tak suka saya..
Hahaha..yang ni pun nak cite ke...lau dah dua2 pihak tak suka..nak cite ape pulak kan...hahaha

Saya suka dia..dia pun suka saya...
Erm....susah nak cakap sal ni...kerana susah nak cari yang suka kat saya...bila saya pun suka dia....ayoooo....
tapi ada kot...satu hari nanti...jika tak ada...tidak mengapalah....saya kan ada kawan2 yang ceria....lalalalala...

ok...gambar ini tiada kaitan dengan tajuk post ini...

--sekian--

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 komen-komen:

Ichi said...

sy suka dia tapi dia suka kamu. kamu suka saya tapi saya suka dia. dia suka saya tapi saya suka kamu. hah. jawab.

ajieyatie said...

erk...macamna nak jawab nih??
kira semua suka semua lah....hehehe

Miss Orahome1 said...

ensemnye model... wakakka

ajieyatie said...

hehehe...biasa la..model nak kene cari yang hensem dan bergaya...lalla