Nuffnang Ad

06 April 2010

Hati ku sedih

Sediahnya hati ini taktala mengetahui dia boleh melayan orang lain dengan senang hati...
sedangkan saya....dia layan seperti org yang tak berguna....

ye saya tau....nama pun bekas..dalam bahasa omputihnya...ex...

mungkin saya masih sayangkan dia....

saya masih tak boleh nak terima jika dia sudah berkasih...
dan saya masih tak dapat terima jika dia benar-benar sudah melupakan saya....

jujur hatiku berkata...
aku masih sayangkan dia...
benar-benar sayang....

menggigil seluruh badan ini jika sudah mengetahui dirinya sudah ada punya kekasih...
sakitnya hati ini...
mengapa perlu ada rasa perasaan begini...?

seperti mahu berlari jauh dari sini..
supaya aku tidak tahu perkembangan dari dia...

jika benar dia sudah melupakan aku...
berilah aku peluang untuk.......
erm....
kahwin dulu....hehehehe

kisah aku dan dia berakhir disini...

--the end--

4 comments:

Ichi said...

Sebaiknya terima semua yang berlaku dengan hati yang terbuka.
Memang perit untuk kite terima sesuatu yang kita rasa mana mungkin untuk lalui. Tapi, untuk meneruskan hidup kadang2 kita perlu menghadapi semua ini. Sila jadikan ianya sebagai 1 cabaran pada diri sendiri untuk menggapai kejayaan. Saat kamu memilih untuk berjaya, pasti kamu akan rasa seperti ingin berterima kasih pada sedih yang lalu.
Percaya pada saya wahai sahabat. :)

Aziati Zolman said...

terima kasih kak shida....
akan ku jadikan ini sebagai pembakar semangat untuk meneruskan kehidupan ini...

Ichi said...

Pandainye saya bercakap.
Saya yang tulis sume ke tu?
alalalalalala...

Aziati Zolman said...

menurut nama si pemberi..itu adalah kamu...heheh

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...