Nuffnang Ad

08 April 2010

Tolonglah Pergi Kenangan Itu

Kenangan yang indah memang mudah dicipta...
Tetapi kenangan yang indah boleh jadi pahit bila ianya sudah tidak indah...(ayat entah apa2 entah)

Tolong la pergi kenangan itu...
Tak sanggup mahu melihat dia gembira bersama wanita itu....
Tak sanggup mahu melihat dia tersenyum bersama wanita itu...
Tak sanggup mahu melihat dia bergurau senda dengan wanita itu...

Jika itu hanya mahu menunjuk2 kepada aku bahawa dia sedang bahagia...
Aku doakan dia bahagia..
Ya...itulah yang sepatutnya aku lakukan..
Mendoakan mereka bahagia...

Tetapi aku tak nak hipokrit...
Pura-pura senyum depan dia..
Pura-pura tak menangis....
Pura-pura segala yang pura-pura lah...

Aku tak mampu nak menyembunyikan rasa kecewa aku.....
Dia tersangat la marah jika aku mengungkit kisah lama kami...
Ye...aku tau jawapannya sekarang..
Kerana dia takut wanita itu membaca...

Dan YA lagi..kerana...aku masih sayang dia....
Tolonglah..aku memang masih sayang dia...
Macam mana mahu melupakan kenangan itu ya??
Sehingga aku pun bahagia seperti dia mungkin...
Dimanakah kebahagiaan aku jika aku masih terkenang kisah kami...
Air mata tak mampu lagi mahu dibendung....
Sehingga ada yang mengatakan aku gila...
Kerana masih sayang orang yang dah tak sayang sama kita....

Tiba2 airmata mengalir tak henti2..
T__________T

--post ini tamat disini--



2 comments:

Ichi said...

remove jelah dia dr profile.
abes cerita. tutup buku. bukak buku baru.

Aziati Zolman said...

erm.....

2 Hari 1 Malam di Cameron Highland

8 & 9 September 2018  Perjalanan dari KL ke Cameron Highland(CH) memang sesak (baca:jammed). Bertolak jam 8.30 pagi. sampai ke ...