RSS

20 April 2010

Kosong Sama Dengan Sifar

Kosong itu apa?
Kosong itu empty kan??
Kosong itu sifar kan??
Kosong itu tiada apa2 didalamnya.....

hahaha....
apa benda yang aku mencarut dan mengarut ni?

ok...aku cuma nak meluahkan sahaja..
jika mereka mengatakan aku syok sendiri dengan menulis blog sebegini..
lantak la kome....

blog ini adalah medan untuk aku melepaskan segala mala tekanan yang melanda difikirankan ini...
ianya sekadar suka2...jika kamu tidak suka..sila pergi jauh2 la..
ok...aku boleh menulis diatas kerta sahaja...tapi suka hati aku la jika aku mahu menulis blog...
berdosa ek aku syok sendiri...??
jika mengata orang boleh masuk syurga la ye?
oo...baru ku tau hukum begitu...

alamak..sejak2 akhir2 ni asyik nak marah sahaja lah...
asyik nak merasa sensitif...

erm...adakah petanda mengandung  itu bulan mahu datang kepada ku...??shit...ops...aku mencarut??bukan aku yang mencarut tu....tangan ni yang gatal menaip....

terasa malam ni nak meluahkan segala2...tetapi ianya terbatas...
bimbang..jika apa yang akan ku luahkan akan menguris sesetengah manusia....

tidak mengapalah...bukankah saya ini seorang yang bersopan santun...tak boleh nak tunjuk perasaan disini....tempatnya adalah hanya di rumah....hehehehe

--malam ini kosong memenuhi ruang ini--
dah la kosong penuh pulak tu...hahahahaha

--sekian-- 

2 komen-komen:

Ichi said...

mende merepek ni aziati?

ajieyatie said...

entah la kak...hehehe
saya kan memang suka merepek...
sambil makan kerepek...hhehe