RSS

22 April 2010

Salahkah Saya Sayang Dia

Pagi2 buka facebook...
Tgk ada email...
wooo...dari kawan sekolah...
dia tanye...

"sayang la sgt konon nye... Dah berape kali. Sampai sayang sgt tu." 

Sungguh la aku tidak mengerti maksudnya... 

Ok sebelum tu memang saya ada meletak stat "Saya Sayang Awk"
Aik...tak boleh ek??
Tak boleh ek nak sayang2 ni...
Ayo...
Nak sayang tak semestinya kepada kekasih...
Tak paham...betul2 tak paham ni...sila la beri penjelasan tentang ayat kamu itu....

Yang membuat saya dipandang rendah adalah ayat dia mengatakan sudah berapa kali....banyak maksud tersirat tu.....ok...saya berfikir positif.....

Hello kawan...saya minta maaf la jika saya pernah terkasar bahasa dengan kamu ye....
saya juga mahu meminta maaf jika saya pernah termengumpat kamu senyap2....ops...aku tak pernah amik port pun pasal dia...

Ok...Saya sedar saya tidak layak menyayangi orang lain dan disayangi...

Tapi..peduli apa aku..aku nak jugak sayang2 ni...wuek!!

--sekian--

0 komen-komen: